محمد مامانمحمد مامان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

هدیه خدا، پسرکی از بهشت

ماه هشتم

1394/7/18 8:18
نویسنده : مامان الهام
166 بازدید
اشتراک گذاری

من که حسابی این روزها و ماهها رو قاطی کردم با هم

هر کی ازم میپرسه چند ماهته میگم نمیدونم خندونک   فقط میدونم که یه ماه و نیم مونده تا اخرش  

اینم از محاسبات یه مامان ریاضی خوندهخنده

این روزها درگیری ذهنی ما فقط قند خون و کنترلشه که الحمدلله تحت کنترله و تا یه کم تو خوردن زیاده روی میکنم سریع با پیاده روی جبرانش میکنم

کارای زیادی دارم و باید تو این دو هفته تمومش کنم

ایشالا از 2 ابان میرم تهران پیش مامان اینا ... فقط بدیش اینه که بابا هادی تنها میمونه  غمگین  و من دلتنگ  گریه

از اخر این هفته محرم شروع میشه

من به خاطر تو نمیتونم زیاد تو مراسم شرکت کنم

خیلی دوستت دارم

بیصبرانه منتظر 1 آذر هستم تا زودتر بیای بغلم

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سحر
18 مهر 94 20:27
این روزای اخر واقعا خیلی سخته انشالله برات راحت بگذره با اجازه شما رو لینک کردم تا وقتی بروز شدین بیا م و بهتون سر بزنم البته اگه پسری بزاره
مامان الهام
پاسخ
با افتخار شما هم لینک شدید
شادی
20 مهر 94 8:18
الهیییییییییی به سلامتی به دنیا میاد و زندگیتون رو شیرین تر و دوست داشتنی تر کنه
مامان الهام
پاسخ
ممنون ایشالا
مامان زهره
18 آبان 94 16:12
انشاءالله بزودی و به سلامتی فارغ بشی عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا