محمد مامانمحمد مامان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

هدیه خدا، پسرکی از بهشت

روز آخر کاری

1394/7/27 9:40
نویسنده : مامان الهام
169 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه  27 مهرماهه

روز اخری که میرم سرکار .... خیلی زود وابسته میشم و خیلی دیر دل میکنم

با اینکه دیگه سرکار اومدن برام سخت شده ولی دلم میگیره که نیام سرکار  دلم برا همکارام تنگ میشه

طبق اخرین تاریخ خانم دکتر 33 روز دیگه به تولدت مونده

33 روز از 279 روز  انتظار تو

از بعد از تاسوعا و عاشورا میرم تهران پیش مامانی و بابایی   تا بابات خیالش راحت باشه که به بیمارستان و دکتر نزدیکم

خیلی بزرگ شدی ... دیگه اون نقطه 2 میلیمتری که بعد از دو هفته 21 میلیمتر شدو دنیا رو بهم داد نیستی

الان یه وروجک بالای 40 سانت قد هستی که هر روز شکم مامانت رو با لگدهای و حرکتای قشنگت نوازش میکنی

یه وقتا زیر پوست دلم سفت میشه و من احساس میکنم که سرت اونجاست ... دستم رو میذارم رو دلم و نوازشت میکنم

33 روز دیگه بدون واسطه  بدن ظریف خودت رو نوازش میکنم

ایشالا

پسندها (4)

نظرات (3)

کیان
28 مهر 94 9:34
محمد جون بی صبرانه منتظر آمدنت هستیم. زودی بیا
مامان الهام
پاسخ
وقعا بیصبرانه منتظریم
شادی
13 آبان 94 9:38
الهیییییییییی. دلم برای اون روزها و لحظات تنگ شد. ایشالا نی نی به سلامتی به دنیا بید.
مامان الهام
پاسخ
توکل به خدا... ایشالا
مامان حلما
17 آبان 94 1:37
عزیزم از سمیم قلبم برات دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشی من که زایمان سختی داشتم دعا میکنم اصلا تجربه نکنی نی نی رو صحیح سلامت بغل بگیری زودی بیای عکساشو بزاری در نهایت با همیه سختیاش می ارزه وقتی پسر نازت رو بغل میگیری تازه معنی عشق رو میفهمی انقدر روزای خوبی رو در پیش داری من از الان بهت میگم چقدر در اینده لبریز عشق میشی قلبت میلرزه انقدر احساسات قشنگ میاد سراقت که گاهی فکر میکنی نمیتونی تو قلبت جاش بدی بهت پیشنهاد میکنم از اولین روزای پسرت خوب لذت ببر چراکه زود بزرگ میشه دلتنگ روزای اولت میشی
مامان الهام
پاسخ
ایشالا.. منتظر این روزای قشنگی که میگی هستم