محمد مامانمحمد مامان، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

هدیه خدا، پسرکی از بهشت

سفر تهران- روز دوم- روز ...

1394/6/26 9:01
نویسنده : مامان الهام
166 بازدید
اشتراک گذاری

صبح دوشنبه اولین کاری که کردم رفتم سازمان مرکزی تا اوضاع معوقات و حکمم رو درست کنم که خدا رو شکر راحت انجام شد و خانم دولتی قول داد بهم که تا هفته اینده تو کارتابل استان باشه تا ایشالا با حقوق مهر معوقاتم رو بگیرم

برای ساعت 1 راه افتادیم سمت مطب دکتر سعادت تجریش ... برا اوضاع قندم

خوشحال بودم از اینکه با رژیم قندم اومده و پایین و مطمئن بودم که دیگه دکتر تجویز انسولین نمیکنه برام

اما وقتی رفتیم داخل دکتر گفت نظر من همچنان بستری شدن و انسولین زدنه

نمیدونم چرا از این قسمت ماجرا وحشت داشتم که اتفاق هم افتاد

شاید و قطعا بستری شدن مسئله خاصی نباشه ولی خب من سخت بود برام

مونده بودم چیکار کنم ... حسابی از نظر روحی بهم ریخته بودم و بابات هی دلداریم میداد ... اما من اروم نمیشدم

ناهارم رو خوردم و تصمیم گرفتیم پیش دکتر نعیمی هم بریم ببینیم اون چی میگه

راه افتادیم سمت صادقیه .. خدا رو شکر ترافیک نبود و ساعت 4 اونجا بودیم .. منشی خوشرویی داشت و قبول کرد بدون نوبت بشینیم و خدا رو شکر زود هم راهمون داد تو 

دکتر نعیمی گفت قندت اونقدر بالا نیست که انسولین بخواد ولی خب باید رژیم داشته باشی

یه رژیم کلی برام نوشت و شماره اش رو داد که تو تلگرام باهاش در ارتباط باشم

اینکه شمارش رو داد که باهاش در ارتباط باشم خیلی عالی بود برام و خیلی براش دعا کردم

شاد و خندون برگشتیم و ساعت 8 راه افتادیم به سمت خونه خودمون

بابات خیلی خسته شد این دو روز خصوصا رانندگی هایی که از ساعت 1 ظهر پشت سر هم داشت

ولی خدا رو شکر به سلامت رفتیم و برگشتیم

پسندها (2)

نظرات (1)

نی نی عکس
26 شهریور 94 10:52
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون